Listor.

- Svar Från Anette

1) Mitt namn: Marielle Sjelin
2) Var möttes vi första gången: förmodligen i röhaken skulle jag tro^^
3) Vad tror du mitt andra namn är: Myrfaen såklart ;)
4) Hur länge har du känt mig: jadu måste väl vara sådära 11 år eller nått
5) Hur väl känner du mig: haha jävligt bra^^
6) Röker jag: jajemänsan (skorsten;)) haha
7) Tror jag på Gud: det hoppas jag inte^^
8) När du såg mig, vad var ditt första intryck: woho en snackande myra :P nej vet inte kommer inte ihåg =O
9) Min ålder: 19
10) Födelsedag: 15 Augusti
11) Hårfärg: Blond
12) Ögonfärg: blåa
13) Har jag några syskon: naj, eller jo du har ju mej =P
14) Har du nånsin varit kär i mig: hehe nej
15) Vad är en av mina favoritsysselsättningar: smsa ;P 
16) Kommer du ihåg något av det första jag sa till dig: nej är ju sisådära många år sen, och så bra minne har jag inte ;P
17) Vilken sorts musik lyssnar jag helst på: hiphop och lite allt möjligt =)
18) Vad är min bästa sida: helt crazy ;)
19) Är jag blyg eller framåt: framåt
20) Skulle du kalla mig rolig: haha ja det kan du skriva upp^^
21) Är jag en rebell eller följer jag alla regler: rebell
22) Några speciella talanger: ja kan flyga^^
23) Vilken är min favoritfärg: ROOOOOOOOSA
24) Vilket är ditt bästa minne med mig: haha ja det måste ju vara sthlm resorna :P
25) Vilka tre ord beskriver mig bäst: bäst, omtänksam och roooolig som faen

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback