Listor.

- Svar Från Morsan

1) Mitt namn: Marielle
2) Var möttes vi första gången: På BB
3) Vad tror du mitt andra namn är: Susan
4) Hur länge har du känt mig: 19 år lite drygt
5) Hur väl känner du mig: VÄLDIGT väl
6) Röker jag: Ja
7) Tror jag på Gud: Nej
8) När du såg mig, vad var ditt första intryck: Wow
9) Min ålder: 19
10) Födelsedag: 19880815
11) Hårfärg: Blond
12) Ögonfärg: Blå
13) Har jag några syskon: Nej
14) Har du nånsin varit kär i mig: Absolut, som en mamma ska vara
15) Vad är en av mina favoritsysselsättningar: Köra bil
16) Kommer du ihåg något av det första jag sa till dig: Mamma
17) Vilken sorts musik lyssnar jag helst på: Ja herregud Du lyssnar på allt med så mycket bas det bara går att få ut ur "skrikorna"
18) Vad är min bästa sida: Ärlig
19) Är jag blyg eller framåt: Hahahahaha... framåt
20) Skulle du kalla mig rolig: Ibland, när vi skrattar tarmarna ur oss
21) Är jag en rebell eller följer jag alla regler: Du har dina egna regler
22) Några speciella talanger: Kan tala omkull ett träd om det behövs
23) Vilken är min favoritfärg: Roooooooooooosa
24) Vilket är ditt bästa minne med mig: Första gången du övningskörde med mej o min starlet
25) Vilka tre ord beskriver mig bäst: Rosa, blond och Maggan

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback