Listor.

- Svar Från Olika

Svar Av Simone Malm

1) Mitt namn: Marielle
2) Var möttes vi första gången: i marnäs, när du va med erika
3) Vad tror du mitt andra namn är: vet inte :S
4) Hur länge har du känt mig: jadu ,känt och känt. typ 2 år ? :S vet inte :P haha
5) Hur väl känner du mig: rätt väl.:)
6) Röker jag: ja
7) Tror jag på Gud: sometimes
8) När du såg mig, vad var ditt första intryck: pink ladies :)
9) Min ålder: 88:a
10) Födelsedag: :O
11) Hårfärg: blondie <3
12) Ögonfärg: blåa
13) Har jag några syskon: nope
14) Har du nånsin varit kär i mig: JA:D
15) Vad är en av mina favoritsysselsättningar: datan
16) Kommer du ihåg något av det första jag sa till dig: no :/
17) Vilken sorts musik lyssnar jag helst på: hiphop
18) Vad är min bästa sida: omtänksam, öppen och go
19) Är jag blyg eller framåt: beror på människan du pratar med.
20) Skulle du kalla mig rolig: ja förfan!
21) Är jag en rebell eller följer jag alla regler: en rebellisk lagföljare;)
22) Några speciella talanger: vet inga ..
23) Vilken är min favoritfärg: rosa
24) Vilket är ditt bästa minne med mig: när vi va på engel, det va kul att snacka skit en hel dag :)
25) Vilka tre ord beskriver mig bäst: glad i hågen



Svar Av John Malm

1) Mitt namn: Marielle Sjelin
2) Var möttes vi första gången: Kyrkskolan?
3) Vad tror du mitt andra namn är:  bitch?
4) Hur länge har du känt mig: sen 7an
5) Hur väl känner du mig:  inte så bra
6) Röker jag: ja ibland
7) Tror jag på Gud:  jadå
8) När du såg mig, vad var ditt första intryck: damp barn
9) Min ålder:  19
10) Födelsedag: ingen anning
11) Hårfärg: blond
12) Ögonfärg: blå/gröna
13) Har jag några syskon: vet inte
14) Har du nånsin varit kär i mig: nej
15) Vad är en av mina favoritsysselsättningar: dampa   
16) Kommer du ihåg något av det första jag sa till dig: typ håll käften
17) Vilken sorts musik lyssnar jag helst på:  allt
18) Vad är min bästa sida:  trevlig
19) Är jag blyg eller framåt: framåt
20) Skulle du kalla mig rolig: ibland så
21) Är jag en rebell eller följer jag alla regler: rebell
22) Några speciella talanger:  inte vad jag vet
23) Vilken är min favoritfärg:  rosa
24) Vilket är ditt bästa minne med mig: öhh kommer inte ihåg
25) Vilka tre ord beskriver mig bäst:  damp blond hetsig


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback