Mitt Liv.

- Var Ett Tag Sen Nu

Var ju ett tag sen man skrev lite, känns det som! Så man kanske ska ta och uppdatera, innan det dammar igen ^^ haha .. Ja, vad har man gjort sen sista då?

I Onsdags var man med Anette, Pär och Robin , så skulle vi åka till gamla gränges, men nej.. Inte fan hitta vi dit inte ! Haha ^^ Så anette fick backa ut , och sen köra ut och upp till hennes syster , bara det att vi råkade ta cykelbanan ^^ HAHA .. fan vi garvade ^^ Men det är sånt man får räkna med om man umgås med mupparna ^^ Sen var vi uppe till vindkraftverken i smen =) Var ju tvungen att få känna vinden ^^ haha , tog lite bilder , dom kommer neranför ^^ Sen i går var jag med mormor i borlänge! .. Och jag säger bara att det var hemskt, hon är värre än mig när det gäller mig! =O haha .. Men till slut fick vi fram en tröja som tanten skulle ha ^^ haha .. Sen när man kom hem så åkte man och hämtade Kribbe och Dennis ^^ För dom hade fått soppatorsk .. Tror inte dom fick lära sig de där med tankning ^^ haha .. Sen åkte vi runt lite och grejer, ner till dollar, och köpte två nya filmer , bara det att båda två köpte lika, och vi flyttar snart ihop ^^ HAHA .. Så åkte vi hem till henne sen, skulle kolla på dom, och dra arselet i gruset, va jag hade kunna garvat till den så kallade skräckfilmen ^^ HAHA

Och idag har jag vart hemma heeela dagen, fett sköönt ^^

image380

image381

image382

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback