Skriverier.

Haha, ante i ett nötskal! :P

Citerat av Anderas ! ^^

Del 1

Jag vet, har väl träffat de där jävlarna X-antal gånger.. Men jag ba "Gitta fitta, min bräda slår din bil lätt som fan.." Hon ba "Gör den inte alls, jävla bra motor i den här pärlan". Jag ba "So? Brädarn har turbo däck". Hon ba skratta åt mig, å slog vad om 100a. Då tog jag min bräda å slog hårt som fan på bilen, å hon blev fett förvirrad för hon trodde vi skulle räjsa. Hur dum får man bli? Alla fattar väl en bil går fortare.. Men inte raggarsvin tydligen. Hon fick iaf behålla hundringen, å jag rulla glatt vidare =)

Del 2
Jag har inte bärättat det värsta än =O När jag rullade iväg körde hon upp bakom mig, å typ sa förlåt för hon var så framfusig. Men hon tyckte ba jag va snygg och grejer, sexigt me kuken som hängde längs benet.. Sen var hon trött på herr raggare, å ville ha en riktig kille! Gangster! Jag förklarade på ett snällt sätt att jag inte va intresserad av nått, men att jag kunde ju ta hon en snabbis på brädan.. hon blev glad å la sig på den, då skicka jag iväg den så hon ror rakt ut på gatan.. Sen hoppa jag in i hennes bil, körde till *piiip* som köpte den av mig, sen drog jag å köpte mig två nya brädor =)

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback