Mitt Liv.

- Förbannade Fitta

Jag blir så jääävla trött på dig Emma Engberg, så jag blir fan gråhårigare fortare! .. Att du orkar snacka så mkt skit om mig. Va fan, vill du mig något! .. Ta det med mig istället, är det så jäävla svårt? VA ??? Tydligen så krampar det väl när du ska göra det, för du har ju inte ett skit att komma med. Du vet att jag får reda på allt du säger, på ett eller annat sätt. Så lägg ner din jäävla gorma, innan jag lägger ner den åt dig, på mitt sätt !

förövrigt så sitter jag hemma hos anette, och hon lagar mat åt oss .. stuvade makaroner och köttbullar, sen till efterrätt blir det jordgubbar och glass =) Muuums - hehe..


Var ett tag sen jag uppdaterade, men fan, har inte så mkt att säga mer ! .. ^^ haha .. hmm, sen imon börjar jag på mitt nya skift , ska börja 6 , sluta 2 .. sköönt som fan .. slippa städningen på fredag, och sen har man dagen att se fram emot =D haha ..

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback