Mitt Liv.

- HAHAHA

Jag kan inte mer än skratta! .. Nu när jag kollade min blogg, såg jag att en hade lämnat en anonym kommentar, och hur patetiskt är inte det då? Jag menar, jag skrev ju en åsikt i min blogg, och fick ändå detta svar;
En blogg har man för att dela med sig av sina åsikter osv. därför så ska du inte ha blogg om du inte vill att folk ska vara inne och läsa! vafan skriv med penna i block och lägg under madrassen om du inte vill att ngn ska läsa! ENKELT.

Och det väärsta jag vet, det är folk som inte vågar stå för sina åsikter ! hahaha ^^ Äh den dagen du kan komma tillbaka och säga att det var du som lämnade denna patetiska kommentar, så ska jag skratta åt dig, men den dagen lär aldrig komma ! =) Och lika glad är jag för det ^^

Aja, efterfest hos Anette ! =) Niice som fan ..



Och en sak till, i miss him ! =/

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback