Mitt Liv.

- Jäävla Idiot

Imorse när man blev väkt var det grannen som stod och borrade massa hål i väggen, och jag höll på å bli vansinnig, men jag var nog inte ensam på den fronten ! =) haha , fy fan vilket liv det var där inne ! .. heelt sjuukt, och klockan var nog inte mer än halv 8- 8 =P Och då gör man inte sånt ! =|

Även om vi hade efter fest till klockan var 4 =) haha , fy fan vilket ös det var ! .. Och så snackade man med ilip i telefon kommer jag ihåg ! .. han borstade tänderna, och snackade i den andra telefonen ! =/ haha , så han sket i mig =P haha .. Sen skulle vi sova tydligen, jag läg sääkert vaken i en timme, anette somnade i fallet, och johanna och lena vet jag inte ! ^^ haha ..

Nu på morgonen så var vi sååå hungriga att vi gick ner på stan och skulle käka , alla satt och petade i maten ^^ haha , det var nog inte så gott som vi trodde , sen traskade vi till hemköp och johanna köpte två citroner till Lena , så hon skulle nyktra till, och kunna köra =) haha ! .. Sen fräste vi till Dollar, och jäävlar där shoppade jag loss iaf ^^ haha ! .. saker jag inte ens behöver ^^ men det är som vanligt ^^ Sen körde lena hem mig, och nu är jag hemma ! =)


Tänkte kanska in lite bilder från igår;

   
   
 


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback