Mitt Liv.

- Mycket Har Hänt

Nu är det ju så att skiit mkt har hänt under tiden man inte har skrivit här, och jag vet inte ens vad det är jag inte har skrivit om. =/ Men det var skit samma, för under dessa veckor, eller dagar .. Så har gänget vart på spökjakt ^^ men inte fan har vi hittat nå spöken, men lyckats skrämma upp oss själv några ggå har vi allt gjort ^^ haha , (H)  Vi är bäst på det fan .. haha ^^

Filmen jag snackade om i förra inlägget, var verkligen skiit bra, den är något att se, om man gillar dansfilmer =) Vilket jag verkligen gör , det är det bästa som finns fan ^^ haha ..

Nu har anette oxå skaffat sig en bärbar dator =) Så ni slipper vi hennes databord när vi flyttar, vilket är bra =) hehe




image368

Comments
anääät säger:

haha jajemän man är väl bäst (A) ;P

Postat: - URL/Blogg: http://anettealexandersen.blogg.se




Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback