Mitt Liv.

- På Tal Om Vissa Saker

Jag vet inte vart jag ska ta mig till, har så mkt känslor som vill ur kroppen, men jag vet inte hur jag ska få ur mig allt ? Jag är arg, ledsen, besviken, och massa mer ! .. =/ Men jag vet inte vart jag ska göra av med allt! Det är jobbigt som fan och gå runt så här , där man hela tiden blir påmind av massa gamla saker, jag vill inte ha det så här mer! ..
Jag orkar verkligen inte med det detta mer. Men vet inte hur jag ska få ett slut på det heller =/ Va fan ska jag göra för att mitt liv ska återgå till det normala, då jag alltid var glad och positiv? Nejdå, nu är jag ledsen och negativ istället. Jag vet mkt väl vad det beror på, men fan ! .. Jag vill inte, jag orkar inte, jag kan inte! ..
Jag skulle kunna skriva en hel bok om detta, men det tänker jag inte heller göra. På något sätt måste jag få personen i fråga att förstå. Men det är fan inte det lättaste sättet. Och jag vet om det..

Jag saknar honom så fruktansvärt mkt, och jag vet att jag skrev massa annat skit här om dagen, men fan! Arg, irriterad, ja, u know it.. Alla är det nångång! .. och jag var det då! Och saker säger man som man inte menar, och ångrar efteråt. tråkigt nog. Om jag kunde skruva tillbaka tiden, skulle jag göra det till förra sommaren. Och göra allt jag gjort fram till idag, ogjort! Jag skulle bevisa mkt,.. Absolut. För så här som jag känner, eller ja. Har jag inte känt för nån, nån gång! =/ ALDRIG !!! Finns inte en enda möjlighet, Sanning! .. Även om vissa inte tror det.

Och på tal om gräs; Träffade på Matias idag, fan vilken glädje den grabben har ! =) Saknar verkligen honom. :'( Alla dom gångerna man kastade stolar efter honom, man slog på honom, skrek åt honom, vart riiiiktigt förbannad =/ haha, hur fan kan man sakna sånt frågar säkert ni er själva nu! =D Men jag gör det, för han var exakt som jag, tog plats liksom! .. =) Och det gillar jag, han är min Idol =) Kommer alltid vara ..
Sen en sak till, Andreas flyttar imon - eller ja, idag ! Fy fan va livet suuuuger ! Hur ska jag klara mig utan honom ? Verkligen, han var fan den som jag verkligen kom riktigt näära i klassen, och så flyttar han =O Men ja, jag flyttar ju med, skit samma =/ haha ! ..

Men ja, jag vet inte va fan jag ska göra, om någon har nått bra förslag på vad fan jag ska göra, säg till mig.. =)


image343


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback