Mitt Liv.

- Sakko Sitter I Häktet

Igår var man iväg och jobbade i 6 timmar ! .. Och fy fan va skönt det var när man fick gå hem, och det kan ha vart min sista dag, och det hoppas jag verligen! För nu orkar jag inte med detta mer .. så jäävla jobbigt ^^ haha .. Sen åkte man hem , och sov en sväng , så kom pappa och vi letae bil =) hehe ^^ Sen upp till anette , hämta henne , ner på sibylla och käkade ! ..

Så drog vi til borlänge , och fick sockerkaka =D hon hade nyss bakat , och vi kom lägligt ^^ haha .. var där i nån timme.. skönt att slippa se staden ^^

Lite senare på kvällen, kom Sakko springandes , och skulle med , så han satt sig bak, och vi åkte till raggarparkeringen =) så var väl han tvungen ut och spöa nån jäävel , =O så åkte vi till smen , hämta upp Fredrik, och tillbaka in.. Så satt sakko och kysste mig på halsen , tog på mig å grejer , så fick jag väl mig en grov kyss på munnen =P haha ^^
Sen åkte vi runt lite , sen tillbaka till raggarparkeringen , och då vart det mer slagsmål , och snuten plockade in honom ..

heeelt sjuuuk kväll ! =/

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback