Mitt Liv.

- Tårar

Jag tror jag aldrig gråtit så mkt som jag gjort idag! Det finns inte en enda möjlighet. Men det är sånt man får ta när man är totalt misslyckad, och bara gör fel. Smällarna slår tillbaka på sig själv i slutändan ! =/ Och ja, det var det som hände med mig idag! Jag har gjort bort mig så jäävla många gånger,.. Och jag skääms över det, jag mår verkligen dåligt, för jag vet att jag gjort han besviken, och arg. Varför gör man så mot en annan männsika? En som man dessutom tycker om! =/

Ja, jag fattar inte ens själv va fan jag håller på med!

Du fångade mig med storm! och ingen av oss vet hur! .. =/

Fick jag en enda önska, skulle jag önska att allt var som det var förut! Inga känslor, bara att vi kunde snacka med varandra, och verkligen ha kul! =) Det är det jag brinner för! .. Att få allt bra igen.


image358

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback