Mitt Liv.

- Jag Säger Då Det.

Nu har jag vart sjuk sn i lördags kväll, håller på å hostar tamrnarna ur mig, och snoret rinner, så jag vet inte vart jag ska ta vägen! ^^ Men hoppas att det snart är över, annars vette fan va jag tog mig till. ^

Igår var man och jobbade i tre timmar, med Sandra, eller ah. Vi va på samma dagis, var lite kul. Min avdelning, skulle ut i skogen, och kolla på teater, sa dom. Men var bara det att trollmor kom på besök, och vi fick hjälpa henne att leta efter hennes lilla trollstina ^ haha, som hade sprungit bort. =P haha, Sen kom therese och hämtade Sandra, och så drog vi till Willys, och handlade lite. Sen käkade vi lite, och drog ner på stan. In på Direkt Optik ^ Sen nån vända här och där. Sen hem igen, trevligt.

Vid fem drog jag å farsan till gränges, hem till Elis och Jörgen, han skulle kolla på min bil. =) Så nu blire snart gjort, hoppas jag. Så fick jag en sån där plastgrej, som ska sitta på ena sidan, som dahlin hade bort. Snääällt fan! =D haha..



Sen igår vart det lite muppning på kvällen, i sunnansjö, och så drog vi tillbaka in till stan, över Saxdalen. ^ trudilutt !!

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback