Mitt Liv.

- Nästan En Vecka Sen

Nu är det nästan en vecka sen jag skrev sist, och det är bara för att jag jobbar och inte har tid med daton, eller för att datorn krånglar. Och det är så jäävla jobbigt, att jag får kramp i armarna ^^ Men nu har jag lite tid över, och inte krånglar den heller. Så det är bra, annars drar jag på en gång. haha, ^

Imorse så ringde Sandra och frågade om jag skulle med på stan. Så vist, in i duschen och på med kläderna. Så var jag hos henne efter kanske en halv timme. =) haha, så drog vi på stan. Och in på guldfynd, hitta 6 örhängen jag köpte för 100 kr. =) Billigt och bra, och dom är i silver, så jag slipper de där svarta. (A) sköönt, och Sandra hittade tre halsband hon köpte, ett till Monkan =D Dom ska tydligen fira henne på söndag.
Så för ovanlighetens skull skulle Sandra in på banken, för hon har beställt något från Tradera. ^^ Och det skulle betalas, och där inne satt Kling och Klang, så jag höll på att få en hjärtattack ^ haha, men allt gick bra, när vi drog ut, var dom redan borta =D haha..
Så när vi kom hem till dom skulle Sandra ta och skriva sitt CV. =) Prima ballerina gick det oxå. haha, hon körde fast lite då å då. Men är sånt som händer. Haha, det är inte lätt sånt där!..

Ikväll blir det nog stan en sväng, ska nog köra på Rikard och Ajje, =) Blir nog riktigt kul fan, å så hoppas man på att Marina blir med =) Det hade vart ännu trevligare. HOHO, POJKAR! =D

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback