Mitt Liv.

- Nu Har Det Varit Så Där Tyst På Mig Igen

Ja, det var länge sen jag skrev något. Och det som har hänt så mkt. ^^ haha, i Måndags så jobbade jag på Junibacken, men det var lite krångligt att hålla reda på alla som var allergiska mot något ätbart, när vi hade mellis. Men bra gick det iaf, fom var så pass stora att dom kunde säga till själva =)

Sen i Tisdags var man iväg till Borlänge med Tvillingarna. Hittade en tröja, och ett par Aladin brallor =) Skiit söta! ^ När vi kom hem, vare bara hem och hämta min bil, och dra till Anette. För vi skulle till arbetsförmedlingen ^ haha, men det gick fort och bra, trodde jag skulle bli kvar där i hundra år. Men det var la lugnt. Sen drog Anette till Borlänge, och jag hämtade Maria! Och vi gjorde typ inget. 

Sen har jag jobbat i två dagar efter det, Onsdag och Torsdag ^^ ute i sörvik, så det är väl rätt bra det iaf ^ Får jobba lite. =D Och så nu är man ledig i helgen, och ringadet börjar väl på mpndag igen ^ haha, bra jobbigt, att dom ringer så tidigt. =P haha..

Igår var man och hämtade Marina i Morberget. ^ Och så drog vi hem till mig, sen drog vi och hämtade anette, och drog tillbaka till mig, för det var bra jäävla dött ute ! =/ Så vi kolla på lite sing a long, å sen på talang 2008 =) så kom den där jäääävla krocko, å skulle ha stryk tydligen ! =P haha, IDIOOT.. Sen drog vi ut på stan igen, å runt runt. Sen kom Rikard, och det vart vääärsta kriget mellan Marina och han, genom mun hugg ! ^^ Och sen så drog han hem, eller ja. han skulle hem, ^ Men kom tillbaka lika snabbt. Så då vart det en film på dom två, men man ser inget, utan bara hör! ^^ Och det räcker, man behöver inte se dom för att skatta ! ^^ Jag säger då det! HEEELT GALNA!

Filmen kommer on et tag ^^

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback