Mitt Liv.

- Tråkig Söndag Igen

Jahapp, då var vi där igen. Denna tråkiga dag, kommer varje vecka, likadant! =/ Och det är inge kul, allt är grått och trist. haha^Men man får göra det bästa av det. Och det brukar ju vara så att man ska sova och grejer. För det är ju en vilo dag. Men kan ju börja med att tala om vad som hände igår =P

När jag vaknade och var klar för dagen, drog jag ut och hämtade Anette, så vi fortsatte färden hem till farsan. För där skulle jag tvätta mina sommar däck som ska på nästa helg. Om inte vädret säger annat, å då blir ja galen =/ haha. Det ena däcket var så jääävla skitig, att det syndes att jag hade gjort rent det, jag var prickig hela jag =/ haha, Men det är sånt man får ta när man arbetar har jag hört. Men har aldrig hört att man ska ha en som står bredvid och tjålar hål i skallen på en, under arbeten! =O haha, farsan hade nog fått fri spel tror jag. haha. ^^

Sen var vi bara ute på kvällen och så, eller ja. Vi besökte ju gamla gränges, och kollade om vi hittade sjukhuset som ligger övr gruvhålet, så det hade kunna sagt svich så låg vi några hundra meter under marken ^ haha, vi hittade massa gamla sängar, som var både rostiga och hade mossa på sig =D haha, det var lite humor. Och när man hoppade in innanför stängslet så hade dm tom. lagt ut en dörrmatta åt oss. =) Trevliga dom är i skogen. haha.. Sen hämtade vi Therese så vi var ute lite längre. Men när klockan började närma sig 12 eller vad hon var, då gv vi upp. Fy fan, va trötta vi alla va. heelt slut efter i fredags ^^ (A)

Idag har jag iaf kollat på två filmer. The Perfekt Man och Tonårsliv. Den först nämnda var bäst, heelt klart. =) Den borde ni alla se. Morsan skrattade tom. åt den, och då är något galet, för hon brukar inte gilla mina filmer! haha. Men denna gick hem iaf. =)
Sen har jag hunnit med att vara hos mormor, det var ett tag sen, var ju tvungen att leka lite med peo´s troll =D haha, varje gång han fyller eller det är jul får han troll av mig och morsan. =P Så kollade jag på halva tallang 2008 som jag missade lite av i fredags. ^ Men nu har jag sett nästan hela iaf, haha. Sen så drog jag hem, och käkade, och så iväg med morsan och handlade. Men nu är jag hemma, och håller på och somnar sittandes. ^^ Men ett litet tag till lär jag nog vara uppe.

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback