Mitt Liv.

- Gröna Lund, Del 1



Jag och Anette drog till Sthlm bara så där, vi fick nå flipp! =) Och min bil höll hela vägen fan ! =) Så vi var på grönan igår, å skulle kolla på Adam Tensta, Lazee & Mange Schmidt. Dom var väl bra, eller inte.. Iaf inte Mange ^^ haha, dom andra två hade verkligen hela publiken med sig ! =) Speciellt MIG ! =D haha, men jag dansade inte, eller sjöng ^ Då har jag nog åkt på stryk ! haha.
Men jäävlar vilket tryck det var där ! haha..

Sen så var vi in i Spökhuset, och där höll en brud på å få en smäll av mig ^ Precis när en ballkong höll på att gå sönder kändes det som, så kom det fram en vitklädd brud som höll på att skrämma livet ur mig, å då höll hon på å få en smäll ^ haha..

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback