Mitt Liv.

- Gröna Lund, Del 2



Sen kikade vi även in Lazee, och jag lovar dig! Han hade damp, så det skrek om det ^^ Men bra snygg var han oxå ! =D haha, hade ju något att vila ögona på ett bra tag iaf =) och stod han inte på scenen, så såg jag honom bakom ! =) haha.. bra låtar hade han, och jag kunde inte riktigt sätta fingret på det, men jag kände igen vissa låtar ! =) Och nu vet jag vart jag hört dom. ^^ Och så spelas dom hela tiden här nu ! ^^ haha..
När Eva kom och hämtade oss, så berätta hon att hon hade kört på dom, efter att hon släppt av oss ! =D haha, så han hade setat i den bilen! haha..

Comments
Anonym säger:

Haha... du såg också snubben i bilden. Samma snubbe är ju med på den andra bilden också. Oops...

Postat: - URL/Blogg: http://www.metrobloggen.se/rockbottom




Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback