Mitt Liv.

Jobbet Såg Till Att Bloggen Levde ^^

Ja, det var ju det jag sa i början av arbetet jag hade i sex veckor. Att jag inte skulle orka/hinna med att blogga så mkt när jag sluta, när jag var på jobbet hade jag inge annat att göra. Men nu ska jag väl kasta in ett inlägg hade jag tänkt mig, när jag ändå håller på och gör om designen på den hela tiden ^^ haha

Har städat mitt rum idag, gått igenom en kartong jag inte packat upp än sen sthlm-flytten =/ haha, men i den fanns inge intressant, bara skit! ^^ Så allt fick ligga kvar ändå. För jag har ingen plats för det mer! Hade tydligen det innan jag flytta, men inte längre! Så illa illa.

Har även gjort om Idas blogg idag, eller ja, lite iaf! =)


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback