Mitt Liv.

- Josse, Städning

Idag vaknade man typ när farsan ringde, och gav mig väärsta chocken ^^ jag ska lämna in bilen på onsdag klockan 7.. Ja, på MORGONEN! =O haha .. jag kommer ju fan somna i bilen på vägen dit .. haha.. Men iaf, så hörde Josse av sig.. så jag åkte upp till henne när hon kom hem från plugget. så började hon med att damsuga, och så kom jimmy på besök ^^ Trevligt trevligt.. sen drog vi upp på stan en sväng, handlade lite mat! .. ^^ och hem till henne igen, så vi käkade de där , å sen drog han.. Så vi drog igång mer städning.. haha.. och så tog vi det lite lugnt..

Åkte hem och bytte brallor, sen hörde anette av sig, så ut en sväng med henne var det oxå.. djur lär ju rastas har jag hört ! =P haha

image549
Josse och mobilen :P

image550
Livet ! :P

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback