Listor.

- Lista!

Hej jag heter Marielle, men ni kan kalla mig för äckel.
Jag gillar Naken Janne jätte mycket, nästan lika mycket som Lill-Babs.
En gång kom polisen på mig i duschen när jag Hade sex med Bosse Bildoktor inför gosedjuren.
Men jag sa att jag Motionerade. Nu ska jag be en bön så inte Mina kaktusar dör.




Hej jag heter (1), men ni kan kalla mig för (2) . Jag gillar (3) (4) , nästan lika mycket som (5).
En gång kom (6) på mig (7) när jag (8) inför (9). Men jag sa att jag bara (10). Nu ska jag be en bön så inte (11)



- DITT NAMN

2) DIN SKOSTORLEK
under 36 - söt(ditt namn)
36-37 - bajs (ditt namn)
38-39 - äckel (ditt namn)
39-40 - homo (ditt namn)
41-43 - älsklings (ditt namn)
över 43 - emo (ditt namn)

3) DITT MOBIL MÄRKE
Simens - Pappa
Samsung - Naken Janne
Nokia - Lordi
Sony Ericsson - Hitler
Motorola - din mamma
LG - HIV-anders
Apple - Jultomten
Annat - Barnen i bullerbyn

4) DIN ÖGONFÄRG
grön - lite grann
blå - jätte mycket
grå - så-in-i-helvetes-mycket
brun - lagom mycket
olika på båda ögonen - att jag dog
annat - inte det minsta

5) DIN TRÖJAS FÄRG
Blå - Robbie Williams
Vit - Westlife
Orange - Abba
Grön - Pikku G
Blå - Sven-ingvars
Svart - Lill-Babs
Lila - Markoolio
Grå - Vikingarna
Rosa - Roger Pontare
Annan - Kyrkokören

6) TV-PROGRAM
Aktuellt - Pappa
Fråga doktorn - Mamma
Lilla sport spegeln - Brorsan
Lost - Syrran
Bolibompa - Morfar
House - Grannen
2900 Happiness - Rörmockaren
På Spåret - Chefen
Simpson - Rektorn
Efterlyst - Polisen

7) GODIS
Choklad - På bussen
Lösgodis - I duschen
Surt - I skafferiet
Salt - På jobbet
Sött - I provhytten
Rostat - I soptunnan

8) FÖDELSE MÅNAD
Januari - kissade
Februari - härmade Danny
Mars - Runkade av en man
April - Hånglade med en spegel
Maj - Onanerade
Juni - Stjäla pengar
Juli - Misshandlade pensionärer
Augusti - Hade sex med Bosse Bildoktor
September - Provade min nya BH
Oktober - Läste porrtidningar
November - Petade mig i näsan
December - Dödade lillebror

9) ÅRSTID
Vinter - Påven
Vår - klasskompisarna
Sommar - Gosedjuren
Höst - Green Peace

10) FRISYR
Halvlångt - Motionerade
Långt - Kastade lasso
Kort - Förhindrade växthuseffekten
Skallig - Letade efter knark
Page - Lekte kurragömma
Axellångt - Utövade yoga

11) LÄNGD
Under 140cm - Min gris knivmördar mig ikväll
141-155cm - Gubben i månen vill ha sex med mig
156-165cm - Någon damsugarförsäljare hoppar fram ur garderoben
166-175cm - Mina kaktusar dör
176-185cm - Jag får stånd i kyrkan
över 186cm - Mormor viker ut sig i Play Boy

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback