Mitt Liv.

- Sjuk, ELLE-galan, och snutar !

Nu vare fan ett tag sen man uppdaterade den här bloggen, jag vet inte va jag ska skriva, eller ja, vad som hänt sen sist, men ska försöka göra det kortfattat ^^ haha ...

Pappa har nu sett till att min bil funkar igen, när det blir sommar, ska ni alla få se, för då ska jag ut och fota. eller ja, det kan ju få bli vår, så ska jag städa den, och tvätta den, efter att dom har sopat alla gator. ^^ För jag hatar de där med att om man tvättat den, så kommer man ut på vägarna igen, och den blir lika skitig igen .. tråkigt, om man lagt ner arbete på att få den ren.. men sånt är livet..
Sen har han fixat så att spolarvätskan funkar bak, det är nämnligen så att jag har besikning på fredag, och det är fan värre än att gå till gynikologen tror jag .. =O haha ..

Några dagar tillbaka i veckan, har jag väl åkt på nått jäävla virus, jag vet fan inte va jag ska göra.. Jag har vaknat kring 6 varje morgon för att jag inte kunnat andas =/ Skit irriterande. Kan varken andas eller svälja, men det är väl sånt man får leva med antar jag =P Jobbigt jobbig..

Inatt så var jag iväg och hämtade Sandra och så åkte jag hem, så ringer anette att jag ska komma och dansa, och vem bangar när det gäller att spöa blattar? =O Inte fan gör jag det iaf, så jag på med kläderna klockan tre på natten.. haha, så åkte jag dit, å höll på å banka in deras dörr.. oj, sorry! (A) inte meningen fan, var bara lite arg =P Sen var vi uppe och dansade ett tag, tills det baknade på dörren som fan.. så jag sprang och öppnade, stod en sekuritas vakt där. haha, jag höll på å garva ihjäl mig, men ah.. han drog efter att han skällt lite.. så en kvart efter drog vi igång igen, med hälarna i golvet.. och anettes morsa var fan värst ^^ haha .. och så gick jag å Anette ner och rökte, då visade det sig att den där vakten hade vart hos blattarna och hört allt.. humooor.. När vi kom ut, mötte vi på snuten, som före det hade plockat in Rikard ! =D haha, för han skulle pissa i brevlådan där nere, så dom drog väl ett förhör trodde dom, men vi spöa dom i ord ^^ haha..

Och idag när man vaknade av klockan så skulle man iväg till gränges med mormor, och hem till Farmor ... Hon skulle tvätta frillan på henne, så var bara att köra fan. Och kom väl hem kring ett, kände mig överkörd och skjuten .. haha, så jag la mig och sov.. vaknade klockan 5 .. skööönt <3

Nu äre tv som gäller...
? 19.00 - ELLE-galan
? 20.00 - Andra Avenyn
? 20.30 - En annan del av köping
? 21.00 - Wallander - Bröderna


Comments
bitterman säger:

tja den som har kontraktet på den lgh lär väl förlora det, 3 ggr störningsjour sen vräkning?

Postat: -



anääät säger:

ja jäävla blatte svin och ja gud vet allt :P

Postat: - URL/Blogg: http://anettealexandersen.blogg.se




Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback