Mitt Liv.

- Tom I Ord, Full I Tankar

Jag vet faktiskt inte nå vad jag ska skriva, jag har hur mkt som hellst i min skalle, men kan inte sätta ord på det. Och jag kan inte få ner det i bokstäver heller, jag vet inte vad det är med mig. Det började igår, och jag vart sur och tvär mot folk utan annledning! =/ Tråkigt, men sant! Hoppas det inte fortsätter idag oxå, det vet jag ju inte än. Men man kan alltid hoppas.
Och A igår, frågade om det var något med mig, innan jag själv inte ens hade märkt det. =/ Och då är det faktiskt konstigt, för han brukar aldrig fråga sånt, eller jo. Men inte ofta, om det inte märks mkt! Glad du finns vännen. :)


Idag ska man leka med Sandra när hon har slutat runt halv 5, eller vad hon sa. Haha, så kul arbetstider. Men sånt är livet har jag märkt. Undra vad vi ska hitta på för något då, det är ju sån här tråkig Torsdag. =/ Så finns väl inget att göra, än att ruttna eller liknande! haha ^^

Igår föresten var jag in med bilen klockan 7 på morgonen, för att dom skulle fixa handbromsen, så nu funkar den =) Sen var jag och hämtade bilen igen vid 4, jag trodde det skulle ta ett tag innan jag fick den. Men jag har ju besiktning på Fredag, klockan 15.20 =O Så får la se hur det går. ^^

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback