Listor.

- Året Var 2007

Den/Det bästa..
  • .. låten-ar? --- Timbaland Ft. Keri Hilson And D.O.E - Way I Are
  • .. filmen? --- Kidulthood
  • .. minnet? --- Den dagen jag fick körkort. 5/9-07 - STUDENTEN !!!
  • .. färgen? --- ROOOOSA , it will always be that.
  • .. boken? --- Eskort
  • .. konserten? --- Har inte blvit någon igår =/  
  • .. staden? --- Stockholm - även om inte nån tror det ^^  
  • .. parfym? --- GUCCI
  • .. TV-programmet? --- Prison Break, Andra Avenyn
  • .. årstiden? --- SOMMAREN <3
  • .. julklappen? --- Sista OC boxen, alla pengar ^^
  • .. födelsedagspresenten? --- oj, minns inte ^^
  • .. natten? --- Oj , ska man komma ihåg sånt ?
  • .. dagen? --- Studentdagen =)  
  • .. community? --- Blogg.se
  • .. spelet? --- GTA - San Andreas 
  • .. drogen? --- Vatten?
  • .. godiset? --- Tutti Frutti
  • .. drickan? --- Fanta .. :D
  • .. citatet? --- "Blatte"
  • .. jävulskapet? --- Gansgtertygen vi hade för oss i stuna =P  
  • .. byxorna? --- Mina svarta jeans
  • .. jackan? --- Min röda jacka ^^  
  • .. tröjan? --- Mitt rosa linne =)
  • .. skorna? --- Mina rosa disel
  • .. möbel? --- Sängen ?
  • .. tidningen? --- Måste nog säga Aftonbladet =D 
  • .. dansen? --- Lapdance?
  • .. krog? --- Träääägååårn :D
  • .. träffen? --- Haha, när den där Nana och Jons var hem till oss =D HAHA
  1. Är du nöjd med året? --- Jofan, det är jag allt.. Tog studenten och hade inte ett enda IG =) Så jag är bra stolt över mig själv.. och det är väl huvudsaken, jag fick körkok, och en bil av min pappa .. Sen har jag provat på att bo i sthlm oxå.. Men var inget för mig, så drog hem igen ^^ haha ..  
  2. Vad gjorde du för exakt ett år sen? --- Det vill säga förra 1 Jan.. ?? Jadu, jag var nog hemma efter nyårsafton förra året ^^ haha, fan va trevligt det var då =) hehe ..  
  3. Vad kommer du göra nästa år bättre än du gjort nu? --- Söka mer jobb, och se till att jag får ett oxå, så jag får lite pengar ^^ Sen har jag väl inte så mkt annat att göra ? =P haha ..  
  4. Finns det något du vill ändra på detta år? --- Mitt sätt att ta hand om saker kanske ? .. Jag håller nog fast vid det jag sa förra året, för jag vet inte om jag var så duktig på det.. haha, så lär väl ge det ett försök till ^^
  5. Ångrar du att du inte gjort något speciellt? --- Nej, det känns som jag gjort allt jag kan göra, och fan lite till.. haha, men jag klagar inte på att jag inte gjort något! ..  
  6. Eller ångrar du att du har gjort något? --- Nej, gör jag väl inte heller.. Eller kanske att jag flyttade, med tanke på att det inte var något för mig =/ Men det är ju sånt som märks efteråt ! ..
  7. Har du gjort något du aldrig trodde du skulle göra? Isf , vaad? --- Ja, det lär väl vara att jag flyttade då =P
  8. Någon speciell kille du fastnat för under året? --- Jag står väl fortfarande kvar vid att Andreas är den som verkligen finns i mitt hjärta =) Vad mer kan man säga.. Och den grabben fyller fan 18 idag =) <3
  9. Någon speciell tjej du fastnat för under året? --- Nej, det gör det väl inte kanske ! =/  
  10. Har/Ska du ha något nyårslöfte? --- Nej, det tänker jag då så fan heller ha =P 

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback