Skriverier.

- Durlind Ft. DaloZ - Minnen

Daloz:
- Jag kollar ner, o jag tänker på tiden
Den som va våran du vet minnen av siden
Vi kollade på stjärnorna vi kramade varran
Du o jag under himmelen där bara kärlek fanns
- Jag minns den tiden då allting försvann
Då jag sårade dej o dina tårar bara rann
Varför? varför gjorde jag detta ?
Förstörde våran tid o ja krossade ditt hjärta
Under tiden fick ja ångest tillbaka
Minnen när du grät fan jag ångrar de som satan
- Kunde inte sluta tänka på dej
Så jag offrade mitt allt o ja hoppades på dej
Sa som de va jag fick svar på min fråga
Himmelen den öppna sej o ner kom en gåva
De va du o våran kärlek börja om
Du o jag för evigt ja nu skiter vi i dom

Ref..

Durlind:
Jag ligger här och tänker lite i min säng
Drömmer mig bortåt mot en blomstrande äng
Det var du och jag i en romantisk saga
Vi hade det så bra, vi var ju oskiljbara
Men med ett litet misstag så blev allting knas
De tog stop och de blev ett stort ras
Alla våra minnen lider nu mot ett slut
Snälla hjälp mig! Dom får inte suddas ut
Jag älskar dig och jag älskar se dej le
Det som höll på att hända fick verkligen inte ske
Du var som bläcket i pennan men nu så tog det slut
Fast jag älskar ju dej mer för varje minut
Dagarna gick och vi fann varann igen
Nu står vi här på den blomstrande hagen
Att beskriva dej med ett ord, de är inte lätt
Du är så mycket mer än ett, du är helt komplett

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback