Mitt Liv.

- Fy Fan Vilken Dag Det Var Igår

Det började med att jag och Therese var och käkade på kina resturangen, =) Gotti gott gott, fan .. ^^ Sen trippa Anette med oss och kollade på massa tapeter =P haha, sen skulle therese och jobba, så jag drog hem och Anette lika så ..

Vid 4 slutade hon så jag drog ner och mötte upp henne, och vi drog och hämtade Anette, sen bar det iväg mot borlänge.. Där hittade vi väl inte så mkt, men therese handlade så pengarna flög ^^ haha .. På vägen hem började hennes sterio till bilen att få väärsta kaoset, men vi fixade det lika snabbt.. Drog ner på discot som Sandra jobbade vid, och fixade lite högtalare å grejer.. Drog vidare till donken så Anettes morsan kunde få lite mat.

Rikard skulle ha skjuts och hämta öl, men det blidde inget av det.. Så vi vart kvar där och jag skulle tydligen köra dom till Linde, och redan då började saker hända, upp till Micke och hämtade han, där flög mina lösnaglar av, och jag hittade inte limmet =/ K A T A S T R O F.. haha ^^ Sen kom vi en bit och nästa grej hände, kändes som obalans i hjulen, men visade sig att det var hjullagrerna på båda bakre däcken .. ännu mer katastrof =O haha.. Kom och skulle precis svänga in på uppfarten till festen, och där pajar hela drivknuten .. Jahapp tänkte jag, jag får gå hem ^^ haha, så vi sköt bilen en bit, till dom inte orkade mer.. Så Micke drog och hämtade hjälp, så dom kom med traktisn, och drog upp mig ^^ haha .. humooor ! ..

Där stod vi som fån, och jag kände mig dum. =/ Men fan, sånt som händer... Vidare inne på festen, bara försvann Anette, och jag letade som en tok efter henne, för hon brukar aldrig försvinna. Och till slut satt hon inne i köket, men något var galet, så jag vart lite irriterad, över att hon inte viste vad det var som hade hänt.. =/ Va fan, nån måtta får det vara, jag ska då fan leta upp dom där idioterna.. haha^^

Så vi ringde hennes morsa, så hon och Stefan kom, och skulle bogsera hem oss.. haha, i 30-50 km/h körde han 7 mil hem, det tog oss 2½ timme att komma hem, inge ström i bilen hade jag, och inget funkade, så fick åka i kylan hela vägen hem, trodde jag skulle svimma.. För när vi rullade ut på stora vägen så började min bil lukta bränd popcorn ^^ haha. Sånt som händer, (A)

Väl hemma sköt vi in bilen på parkeringen och jag låste gick in och la mig! .. Klockan var 6 när jag kom innanför dörren.. =/ Och jag är så jääävla trött nu, så jag vet fan inte va jag heter ! ^^ haha ..


image531
dagen efter bild på en ganska så död Marielle (H)

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback