Mitt Liv.

- Mycket Som Har Hänt

Nu har jag ju inte uppdaterat på ganska länge, men det är bara för att det har hänt så fruktansvärt mkt i mitt liv! =/ Det är fan inte roligt det här alltså.. Men heter man Marielle lär man stå ut med en hel del har jag märkt, men är fortfarande inte så att jag har det värst, finns folk som har det dubbelt så jobbigt, å kanske tre gånger mer ! =/ Aja, nog snackat om de där, kan ju berätta lite om vad som hänt som vart kul oxå då =P haha ..




Jag har umgåts med Josse, det är inte varje dag det händer.. Men alltid trevligt tycker jag ! =) Sen så har man väl vart ute å lekt lite med bilen .. som aldrig förr ^^ haha.. Och fan, dom kan fortfarande inte släppa de där med att jag åkte till sthlm och glömde nycklarna hemma ! =/ Heelt otroooliiigt.. Happy är väl den som är värst ^^ haha .. Men det är sånt man får räkna med när man hänger med mig! ^^ haha..

Idag känns det som att jag bara vill sitta inne, och ta det lugnt, jag orkar inte skotta av bilen nå mer, skrapa rutor å jävulskap =O det är JOBBIGT ! .. haha, igår när jag satt vid datorn, så dog helt plötsligt sladden, så datorn gick på batteriet, så jag tänkte den måste ha brunnit upp, och så tog jag i den, FEEETA blååsan fick jag fan ! .. å ont gjorde det med.. fy fan va hemskt det var ^^ haha ...

Nejdu, nu ska vi fiffla lite mer med bloggen, men inte skriva.. Orkar inte, å så ska jag titta på skärgårdsdokorn =)


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback