Mitt Liv.

- Ring Ut 2007, Ring In 2008

Igår när man vaknade insåg man att klockan var ganska lite för att kunna klara av kvällen levande ^^ haha, jag gjorde mig klar och grejer.. Klockan 4 skulle vi åka, men jag var klar typ 2 eller vad hon var.. Så jag drog hem till Anette ändå, la mig lite på soffan där och somna ^^ haha, skööönt å sova fan ! Therese hoppade in sen, =) Och efter det kom Johanna och Lena, så dom hoppade in i min bil, och vi drog direkt till saxdalen, Therese och Anette drog donken först.. ^^

image501


Sen när vi kom dit, så var kattfan ute, så jag släppte in den, sen gick jag ut och rökte.. ^^ Och alla där inne vart heelt hysteriska ^^ haha.. Huumor, hörde rikard han vart lite nojjig =) haha.. Sen gick vi in, och alla satt och spelade nå konstigt ölspel .. Det var lite kul å se faktiskt.. Men Hanson fick inte va med mer, så han deckade.. Klockan var 5 när han slocknade ^^ haha .. Men det tog ingen annan skada av .. Så dom andra fortsatte festandet .. haha.

image502


Sen ände det enda och det andra där ute i skogon, som gjorde att vissa ville åka hem, och det andra.. =/ Jag säger då det, det är så man blir mörkrädd.. haha, klockan 8 var det Andra Avenyn.. och den missade vi inte, säger jag bara ^^ haha .. Hanson han låg fortfarande och sov han ^^ Klockan tickade å grejer.. Sen hittade vi mackor i kylen, mumsigt.. haha.. Har aldrig funnits där förut .. =) haha..

image503


Sen runt halv 11 eller va klockan var så slog hanson upp ögona.. man förflyttade sig från sängen till soffan istället ^^ haha.. Sen drog vi in till stan.. Alla, jäävla säger jag bara ^^ haha.. Upp till Anette.. Där satt hennes bror, hans brud, och en annan grabb, spelade lite kort, å grejer ^^ haha .. Sen drog dom när vi kom , typ ! ^^ Och Anette hon höll på å dö av huvudverk, det syndes, ögona höll på å ploppa ut ^^ haha ..

image504


Sen drog Johanna och Lena.. Så vi fick inte vara med när dom sköt raketer ! =/ haha .. Men men, vi såg några jäävlar från Anettes balkong ^^ haha .. Sen efter det så kollade vi slutet på Grease 1 på tv:n .. haha.. Vilken nyårsAfton .. =O haha .. Sen drog resten av packet iväg.. haha .. Men jag åkte till morsan, fick lite mat, sen åkte jag hem ! ^^ haha

image505

image506

image507

image508

image509

image510

image511

image512

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback