Mitt Liv.

- Saxdalen / Izabel / Öl

Igår var jag och Izabel ut till Rikard och Hansen.. Kollade lite på film, och snackade! .. Drog halva Jeepers Creepers två.. Men den är ju så värdelös, ^^ Så vi hyrde Från Andra Sidan istället, och Izabel hon flög i den där husvagnen som en vante av skräck.. Och Rikard gjorde ju inte saken bättre genom att sitta och skrämma upp henne ännu mer .. =D Sen när den filmen var klar, ja, då drog peter.. och rikard och izabel vart fullare å fullare .. haha, så jag garvade åt dom, eller ah, rikard var ju iaf medveten, men inte bella .. haha .. så hon somnade typ i fallet.. Sen efter det hyrde vi Saw 1 .. och ja, slutet fick man ju se själv, och rikard sa vi skulle se alla, hann se en.. ^^ haha, sen sov han som en död gris ! haha .. Humor.. så jag väckte bella å sa vi skulle åka, så vi drog iväg där ..

Idag var man med henne igen, snackade lite skit å grejer.. ^^ Så mkt som händer nu under mina dagar, så jag vet inte om jag ska skratta eller gråta ! =/ Kan inte göra så mkt annat, kan inte slå honom, kan inte göra nått så! .. =/


Comments
Elin [ n e v n a r i e n ] säger:

Man gör precis som här: http://nevnarien.blogg.se/1196517504_blogghjlp_ram_runt_bl.html
Fast istället för att lägga koden under #wrapper så lägger man det under #header :)

Postat: - URL/Blogg: http://nevnarien.blogg.se/




Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback