Mitt Liv.

- Helgen Som Har Varit.

Nu tog det ju lite tid på morgonen för mig att orka sätta mig här, eller ja. Logga in på min egen blogg, när jag hade missat hur många inlägg som hellst av alla andra jag läser! ^^ haha, kan ju roa mig med det tills dom är lästa, och jag inte har annat för mig (A) För här är det ju knappt att man orkar uppdatera.

Men ja, helgen som har varit har vart trött, å ja åter trött! =P
I fredags när man slutade var det bara 200 hem, och in i duschen, klä på sig någorlunda snygga kläder, hämta upp Anette och iväg till möhippan i värmland. =) Jodå, det låter trevligt, men vänta ni! ^^ Anette fick köra dit, med tanke på att jag förstod jag skulle få köra resten av kvällen, och oj så rätt jag hade! ^^ Väl där, såg alla ut som frågetecken och typ vad-gör-hon-här stilen, sånt man får räkna med när man är på nya ställen! haha, men efter bara 5 minuter hade ingergerd gjort klart för alla att jag var ju Rosapanten! och ja, så förblev det även resten av kvällen! haha, sen efter lite snack å sånt så skulle vi iväg till Lindesnäs, och jag hade väl mina tankar om det, men när jag var där sist så var jag bra liten, så det kanske hade förändrats trodde jag, så jag gav det en chans! Kommer dit, 140 kr i inträde =O Okej, då måste det vara bra drag här inne tänkte jag, sen kommer man fram, EN LADA. =O Det är inte sant var min tanke. HAHA, sen inne i ladan, DANSA DOM BUGG. Men vad i helvete! Aja, ett tag kan jag stå ut, men sen började myggen komma, då fick jag panik, av alla dess slag! haha.. Men sen efter ett tag så drog vi tillbaka, och jag och Anette började resan hemöver! ^^

Det var en lyckad kväll, ingen som slog sig, ingen som började bråka, och ingen som dog!

På lördagen så gjorde jag inget, jag vaknade typ runt halv 12 och undrade vart fan morsan var någonstans, så jag ringde henne, hon var hos mormor, och slulle käka där. Jaha, ska inte jag få nå mat tänkte jag! ^ Men jag drog dit jag med, i egen bil ^^ Sen var vi där kanske 1-2 timmar, å så skulle vi åka hem, å jag hamna före morsan på vägen, och så åkte det nån jäävla kärring framför mig i typ 30 på vägen, å det spöregnade, så jag drog om kärringen i 130, men tänkte dock inte på att morsan var bakom mig, så var ju bara gasa mer, å sen gömma sig när man var hemma. ^^ haha, mkt riktigt. - VA VAR DET DÄR FÖR IDIOT OMKÖRNING DÅ? Kastade hon ur sig när hon hade tagit sig ur bilen ^ haha.. Sen gjorde jag inget, gick å la mig. Vaknade när morsan ville ha skjuts upp på Hammarbacken, så jag körde upp henne å grannarna. Å när jag var på väg hem, ,ötte jag på Johanna och ungarna i SPÖREGN. Dom skulle ut och plocka blåbär ! haha, humor! Sen så somnade jag på soffan, och vaknade halv ett dagen efter. Skööönt! ^^

Och igår var man hemma hos Johanna, och bakade lite med henne å barna, sen gick ju grease ett och två på tv:n, som man satt och kollade på! ^^ Riktiga kult filmer fan, och så tittade vi lite på oskan, och blixtarna! =) Vackert fan! .. Sen drog man hem lite senare mot kvällen!
Och idag ska man tillbaka till Johanna, för hon ska göra inbakade flätor på mig! =)

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback