Mitt Liv.

- Jobbet Som Vanligt.

Nu sitter jag här igen, och har inget att göra! =/ Fan vad tråkigt det är. Men kul sen nör lönen kommer! ^^ haha, Och den kommer på fredag, och jag får från två ställen, men kanske bara får några hundra av det andra stället. Alltid något, + att jag har lite pengar undanlagda. Som är bra att ha. För alla mina andra pengar har ju tagit slut (A) haha.

Så vad ska man hitta på att skriva om idag då? I förrgår var jag, Sandra, Therese, Duffen, Johanna & barnen i väg och fiskade vid Tommy. ^ Men det regnade när vi var på väg dit, men la av efter ett tag, sen så kom solen fram å det vart riktigt skönt ute. =) Sandra var den som fick upp fisken först, men den var liten tyckte Tommy och drog upp en annan ^ Som var liiite större bara. Och så sa ju han att dom inte skulle räkna antalet fiskar, utan storlekarna på dom för han hade ju den största, sen jäävlar drog de till i Johannas spö, och hon fick upp en BRAX ^^ haha, men den kastade Tommy i igen, tillsammans med Rocko ^^ HAHA, för det var ju ungifär som blattar, dom är inte värda att ha ihjäl utan bara pina ^ haha.. Men det var en riktigt rolig fiske tur. =) för på slutet så började vi diskutera gud, och jag har alltid sagt att jag inte tror på honom, fören den dagen han visar sig. Då sa Tommy typ, va fan har han gjort som är bra, jo en sak, skapat oss, och sen kom ni (kvinnor) haha.. ^^

Nejfan, nu var detta oxå tråkigt! ^^

Comments
Ronja säger:

sv: haha nej precis inte. tål henne inte

Postat: - URL/Blogg: http://rsoederberg.blogg.se/



Maria säger:

http://mariapettersson.blogg.se/2008/july/goodiebagtavling.html#comment



Missa inte denna grymma goodiebagstävlingen, produkter till ett värde av 2000:-, och än så länge är det bara någon enstaka med i tävlingen (och jag tror inte att deltagarantlet kommer bli alls stort, så stor chans att vinna alltså)...



Ha en underbar dag!!

Postat: - URL/Blogg: http://mariapettersson.blogg.se/




Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback