Mitt Liv.

- Nu Är Det Bara...

... 2 timmar och 40 minuter kvar tills jag slutar! Och jag börjar redan längta fan. Detta är inte kul längre, så jag drog ner och våldgästade Mai-Britt lite! =) haha, så jag käkade min lunch med henne, sen åkte vi och köpte glass =) Riktigt mysigt fan, ute i det jäääätte fina vädret. Men det är nästan för varmt, för glassen hann ju smälta innan jag ens han stoppa ner växeln i plånkan ^ haha.

Undra sa flunda va fan man ska göra idag då, ta med sig en filt och lägga sig ute när man kommer hem, om inte det blir som igår, att solen gick i moln! =/ Min dagliga tur fan. Men sånt är livet. Och det är ganska jobbigt ibland! haha..

Träffade på Wiktor nere på stålverket idag oxå, inte igår man såg honom inte! ^ Riktigt trevligt det fan. MEn kände knappt igen han, han var lite skitigare än vanligt ^ haha..

Nu står jag iaf vid Mai-Britts dator! Och hon sitter och arbetar, medans jag knappar så fort jag kan på dessa små knappar ^^ haha, stackarn, hon går nog snart och hämtar öronproppar! (A) haha

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback