Mitt Liv.

- TRÅKIGT!

Nu har man så där förbannat tråkigt på jobbet igen, och känns som att min blogg oxå är tråkig. Jag vet inte, men känns som att alla följer ett ämne igenom hela sin blogg, medan jag bara snacka goja ^ haha..

Men igår var jag iaf in till Jörgen och frågade om inte han kunde sätta mig i arbete, för jag har mer tid till att göra annat än vad mitt jobb behöver ^ Så han skulle vara så snäll och gå upp på data avdelningen och fråga om inte dom kunde fixa så att jag kunde göra något på datorn! =) Men sen kom han ner och sa att det var låst utifrån, inte dom som hade låst det! =/ Men men, det var iaf snällt av honom, och försöka. Med tanke på att det är jätte svårt att sätta mig i arbete på en sån här avdelning, man måste kunna så mkt om så lite ^ Posten är ju lätt mot allt annat! haha,  ^

Jag fick iaf reda på igår vad jag får för lön, och dom drog FÖR lite i skatt av mig, så ska in till Jörgen när han kommer, för jag tänker då fan inte få nån restskatt nästa år, det kan dom glömma! =P haha..

Undra sa flundra vad jag ska hitta på att göra för nått idag då. När inte jobbet kallar, haha ^

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback