Mitt Liv.

30 Minuter

Nu är det ca en halv timme kvar tills jag ska äta min korfstroganoff med riiis =) Fy fan va gott det ska bli, och jag behöver inte oroa  mig för konstiga påföljder. ^^ För nu är det inte Anette som lagat den, utan morsan .. haha ^

Va iväg en sväng till bokhandeln, och hämtade lite fakturor. ^^ Sen in på ica och köpte väärsta godis påsen ^ Så efter lunch då äre jag som ska äta. haha..


Vette fan va jag ska göra när jag sluta, om jag gör det (A)


Bästa, ha så trevligt med att måla rum eller vad du sysslar med ! =)

Comments
anääät säger:

äh vafaen nu ska vi inte vara sådära heller ;D faen va gott me korvstroganoff=D måste ja ju nästan göra nån dag:P skaru ha eller?? HAHA

Postat: - URL/Blogg: http://anettealexandersen.blogg.se/




Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback