Mitt Liv.

Första Uppdateringen För Idag.

Och den hinner dock inte bli så lång, för snart ska jag ut på den första turen med posten! ^^ Men lite snabbt hinner jag väl skriva litegrann.

Det är tråkigt att jag inte har några bilder jag kan lägga in, men när jag kommer har jag arbete att göra, ska nämnligen skicka alla bilder på Bujars bertone, som han hade en gång i tiden, till Alexandra ! ^^ Och det är ju bara börja leta då. haha.. ^^ Får la hoppas man hittar på dom, så snart som möjligt. Sen när han drar utomlands, så kanske jag drar dit och dricker lite kaffe å kollar in vovven hos Alexandra. =) Kan ju hoppas det blir av, för hon är en väldigt trevlig människa. =)

Hmm, undra om Lisbet vet om vad klockan är, hon brukar alltid säga åt mig att det är dax att dra, men inte denna gång! ^^ haha, sånt man får fixa själv. Undra sa flundra om jag ska dra själv idag, eller om hon följer med? Det är sånt man inte vet. haha.. ^^


Men ah, är väl lika bra att dra.
Skriver senare! =) =)

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback