Mitt Liv.

FY FAN VAD TIDEN GÅR SAKTA!

Jag tror jag blir helt vansinnig snart. =/ Tiden på detta bygge går så jäävla sakta. ^^ haha, och inte nog med det, breven fastnade i brevmaskinen, och jag låste datorn, så jag inte kom in nå mer =/ haha, det är fan inte min dag idag tror jag. Sen i morse när posten kom, så kom det 1003902478743 kuvert! som JAG skulle öppna, och sortera! :'( haha^

I fredags var jag med therese efter att hon slutade jobba =) Vi kollade på lite film och sånt, sen var det ut en sväng, träffade på linus ^^ Sen tillbaka hem till henne och kollade mer på film, tills man somnade (A) haha

lörden var typ lika, men hämtade farsan på kvällen sen. från klubben, och körde hem han. =)

sen söndagen då tror man inte sina ögon/öron, för anette hon var då fan full än :O haha ^^ Och det var bara att hämta henne fan. annars har hon väl nackat mig ! ^^ haha.. så vi drog till borlänge en sväng, handlade lite smycken, och ett par skor =) hehe, och sen hem till ingergerd, kommer alltid lägligt tills dom ska käka, vilket är trevligt, så vi fick lite mat oxå ! =) Sen var det hem till anettes morsa och anette drack lite mer :O haha ^^ sen hem till henne, och spelade wee tills klockan var 10 kanske ^ och sen hem för att sooova =D =D

Comments
anääät säger:

nackat ja de var nog faen de minsta jag skulle ha gjort :P HAHAHA :O

Postat: - URL/Blogg: http://anettealexandersen.blogg.se/




Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback