Mitt Liv.

Lunchen Uppäten!

Nu har jag precis kastat i mig min lunch som bestod av Korvstroganoff och ris, med lite gurka till, och bravo jos =) Fasen vad gott det var. ujuj, måste göras flera gånger känner jag, men inte just nu, för nu går det nog inte ner mer än luft ^ haha, om ens det! =) Men ska snart ta och trycka i mig en sån liten 25 g kexchoklad =D haha, det var fan inte igår jag käkade en sån. ^^

Imorse så hade tydligen inte klockan fattat att den skulle ringa.. =/ Så morsan stormade in 10 i 7 och vrålade i åt mig, "när fan ska du åka?" då vare bara studsa upp, kasta på sig kläderna, och morsan kastade i ordning matlåda åt mig, å sen var det bara i 200 km/h hit! .. haha, men inte fan hann jag heller, då hade hon redan dragit ner och lämnat posten, så jag började gå mot HK. =) Då kom hon, så jag fick skjuts sista biten, men klockan var bara 10 över när jag kom hit. ^^ haha..




Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback