Mitt Liv.

Ont I Magen.

Igår när jag kom till jobbet var allt okej, men efter bara någon timme, var det som att någon högg mig i magen med en kniv, och riktigt vred om den. Har fan aldrig känt den smärtan i hela mitt liv, fy fan va hemskt det var. Ringde morsan, så hon fick fixa treo åt mig. =) Så kicki kom hit med det, men innan hon kom ringde jag pappa, men ramlade ihop inne på toan, bena kunde inte hålla mig uppe längre, så jag låg där ett tag, tills jag var tvungen att ta mig upp. Och Jörgen hade gått på lunch, så jag fick panik å tänkte - va fan ska jag göra med posten?

Men jag ringde och sjukanmälde mig, (som jag fick höra på själv idag ^) haha, och åkte hem med pappa! Jag kunde då fan inte köra nå bil, då har jag kört av vägen eller något. Så när jag kom hem hoppade jag in i duschen, med KOKHETT vatten, skönt som fan! Sen bäddade jag ner mig i soffan med OC boxen, och en macka. Och sov till klockan var 5 på eftermiddagen från 12 =D hehe..

Sen på kvällen eller ja, efter att jag hade vaknat så åkte jag och pappa ner till jobbet, och hämtade hem min bil! Så att jag kunde ta mig till jobbet idag, och nu är jag här. Med ett treo glas bredvid mig! hehe ^


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback