Mitt Liv.

Tillbaka På Jobbet

Nu är jag tillbaka på jobbet, och tacka fan för att det inte var lika många fakturor idag, som dom andra dagarna. Då har jag bara lagt mig ner och börjat grina ^^ haha, satt i min lilla lugn och ro, helt plötsligt stormar farsan in med min dator på ryggen, som nån annan jäävla joggare ^^ haha .. humoor!

Om man har lite tur på detta ställe, kanske det är lite fika snart, för nu jäävlar börjar det slå volter i magen på mig. =/ Och det är hemskt fan. Men snart så ska den få ostmacka med choklad å dricka, eller doppa i =) haha..

Idag vet jag inte riktigt än om jag ska köra ut själv, eller om jag ska ha henne med mig! ^^ haha... Får la se hur det slutar, om inte annat ska jag iaf lämna lite post åt min far!!!


FIIIKA... Se U !

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback