Mitt Liv.

- Varför Kan Jag Inte Uppdatera Här?

Jag tycker för det första att det är mycket roligare att visa i bilder vad jag gjort under en dag, och för det andra så hatar jag att skriva, men för att hålla bloggen vid liv lär man ju kasta in ett inlägg lite då och då! =/

Fotbollen igår, den sög ju fan mer än häst kuk, hur fan kan sverige ha blivit så dåliga på senare dagar ? :O HUR!? Dom har ju iaf vart bra förut, men nu. HELT VÄRDELÖSA! Andra halvlek satt jag och höll på ryssarna, för jag skämdes så mkt över sverige! ^^ haha.
Förövrigt var vi hemma hos Sandra och Markus, i deras nya lägenhet i sunnansjö :O haha ^^ Den var ju jätte fin, så hoppas dom kommer trivas där nu! =)

Har hänt så mkt på senaste tiden, så vet inte vad jag ska berätta om. =/ Mer än att MARINA KOMMER HEM PÅ MÅNDAG =D haha, det ska bli så jääävla kuk å få träffa henne igen, efter tre långa veckor :O haha ^^ lilla snuttan fan! =)

På fredag ska man på inflyttningsest iaf =) Så får väl hoppas det blir trevligt. ^

och på måndag är det inte bara att marina kommer hem, utan jag börjar även jobba på ovako ^ haha, ska bli intressant fan. Morsan och Mormor på Willys, och jag och pappa på Ovako =) haha ^^

Håller även på att skriva ner alla mina konstiga drömmar jag har haft, så att jag och Anette kan få skratta lite. För fy fan, jag har hållt på att dött varje morgon när jag vaknat. Antingen har jag skrattat, eller så har jag gråtit ! =) haha ^^ för att det har vart så roligt, speciellt den där gången då anette skrapade hakan ^ HAHA

Nej, nu ska jag fortsätta dricka mitt kaffe, och slå på High School Musical 1 =) Ha det bra, så hörs vi väl!! ^^

Comments
Josefin säger:

hej! du frågade designadinblogg.se hur man får en kant/ram under headern och över första inlägget. fick du svar? för jag skulle vilja veta :) kram!

Postat: - URL/Blogg: http://sameoldstories.blogg.se/




Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback