Mitt Liv.

Ludvika Festen 2008 Över Nu!

Ojoj, nu måste jag ju allt uppdatera här känner jag, med tanke på att jag har massor av filmer jag skulle vilja dela med mig av. Det är ju lite tråkigt om jag bara lägger in en liten länk här, måste ju ha med hela filmen, det är ju trots allt jag som har filmat, =) Och då ska dom såklart ligga i min blogg!

Eftersom att jag jobbade i fredags, så vart det inte så länge ute på torsdagen. Men en sväng vart det iaf. Och slutade väl som vanligt i katastrof när jag är ute. Men sånt får man tåla med om man är med mig. Men jag drog hem snabbt efter det. Orkade inte mer med bråk den kvällen, och sen ville jag bara hem och sova. =P

På fredagen så drog jag hem efter jobbet, och duschade. Sen upp till Therese som höll på att plocka upp dom SISTA grejerna. =/ vilket är sjukt, för dom började flytta den dagen, och hon var nästan klar när jag kom upp. haha, men sen så drog vi vidare ner på stan och hade det trevligt en sväng där. =) Och klockan 12 var det som att hela staden stod stilla, och bara kollade på PAIN ! =D Och fy fan va bra han var, sånna filmer ska ni allt få se, och höra mig sjunga (A) haha.. ^^




Detta var när han kom ut på scenen första gången, och fy fan vilket drag det var då. =) Elden slog emot en, och jag trodde jag skulle brinna upp. Hela asniktet kokade på mig. och kunde inte längre kolla mot scenen! ^



och detta var sista låten, den bästa av dom ALLA! =D Den är gammal, men sjujäävla bra alltså! Men inte fick jag vara med och dansa heller, som alla andra. Therese tyckte jag skulle stå stilla. Så jag sjöng HÖGT istället! ^^ haha

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback