Mitt Liv.

- Efter

Nu ligger jag så där mkt efter igen, jag har tappat suget till att blogga totalt. Det är inge kul längre, vet inte varför. Kanske för att jag inte har något att skriva om längre! =/ Kanske får upp glöden igen, en vacker dag. Annars får jag väl hålla på så här ^

Jag har iaf fått mig ett påskägg av Anette. Med massor av godis i å leksaker <3 haha, så snällt av henne. ^ Men hon fick ju ett av mig med. hehe, som vi typ smällde i oss ganska snabbt ^ Fast ändå inte, men det kändes som att man hade ätit allt.

Det har väl kanske inte hänt så mkt mer. =/ Tråkigt nog, eller ah. Varje morgon när jag vaknar har jag så jäävla ont i ryggen, och vet inte vart jag ska ta vägen. Absolut inte kul fan!
Och imorse så tog jag mig en sån drink, med massa skit i. Citron, Apelsin, Ingefära, nån olja. och vatten ^^ skit god faktiskt ! =) Ni alla borde prova den ..

Imorgon är det sista delen av Melodifestivalen, och då ska fan Björn ha en hel timme. Annars ska jag bojkotta hela SVT! Och då med alla andra program som går där ^ haha, på Söndag börjar även Parlamentet, så vi får väl se om den älskade Björn är med! =D

Comments
Designa din blogg - För dig som vill ha hjälp med bloggdesignen säger:

Hej hej!
Läs det här inlägget:
http://www.designadinblogg.se/1197152092_tips__ram_runt_blogge.html
Där hittar du svaret på din fråga...

Postat: - URL/Blogg: http://www.designadinblogg.se




Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback