Mitt Liv.

- Elgiganten , AMS

image606

Vaknade halv 8 imorse å tänkte döda någon, när man väl går och lägger sig sent för att kanske få sova. Nej, då kan man inte det istället. =/ Helt sjukt, men dom dagar Veronica ringer då skulle man kunna ha sovit ^ haha, jag säger då det. Det är så man får tuppjuck. Gick väl upp då, ihopp om att bli pigg, men inte fan vart jag det. Så jag hoppade in i duschen vid 10 för jag skulle till AMS klockan 1 =/

Men jag gjorde mig klar, och drog till Elgiganten som öppna idag ^ Trevligt trevligt. =) Men väntade på att morsan skulle komma, så jag fick sitta kvar där i typ 20 minuter. Hon var in och köpte nya telefoner till hemmet, så nu ska dom funka som vanligt, annars blir jag fan galen. Seriöst. Dom går mig på nerverna dom gamla ^ haha.

Vet inte va det var jag skulle göra på AMS Lyssna på något jag redan vet? =/ heelt onöödigt fan. Haha, men ändå. Träffade på Johanna som oxå var dit, och som ska dit på torsdag. Så jag slipper gå heelt ensam. Men då vet jag inte va vi ska göra, typ kolla på någon film eller något. haha, sjuuka i huvudet är dom fan. ^

Sen åkte jag upp och hämtade Maria, och sen drig vi tillbaka till Lyviksberget, så hon oxå fick se. Det var med andra ord tredja gången jag var in. Sånt som händer ibland fan ^ Sen drog vi vidare till Tanka, och mötte Tobbe och Hallberg, som jag sen fick köra hem, typ tre meter, för dom börjar bli gamla och inte orkar gå =P haha, stackrarna. Så drog vi hem till mig efter det, och jag fick pyssla ihop dom där telefonerna, som var väärsta plåckepinn ^ Så morsan vart hysterisk. haha, jobbigt! Men Marielle fixar allt! =P

Sen drog vi till donken, så Josse fick tillbaka sin telefon. ^ Och Maria åkte hem.


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback