Mitt Liv.

- Jobbat

Idag vaknade man av att Veronica ringde från vikariepolen. Och då var klockan 20 i 8. Och det var bara sticka iväg och jobba.. Så då slutade man klockan halv 5, då vare ganska skönt och få gå hem. Lungt för öronen, och lungt för kroppen. ^ haha, sen imon ska jag jobba på samma ställe, och på torsdag, men då fick jag fin tid. 8 - 13 =) Så det ska bli skönt, sen får vi väl se när dom ringer eller något. Trevligt att ha något att göra, så är det bara.

Sen idag när jag slutade, så åkte jag till pappa, så fick han sätta i en ny lampa åt mig! Och nu funkar den, så nu har jag inga anmärkningar på bilen. Och det känns så sköönt! =) Nu kan farbror äckel stanna mig hur mkt dom vill, dom har ändå inget att komma med, när det gäller en besiktning. Sen om resten var så bra ^ haha, var en annan femma. Sånt man får tåla.

Och sen då? Va fan gör snön ute? Det ska för i helvete vara vår nu, ge er!
Det räcker med snö! =/ Buhuu, ='(

Comments
Samira - Tråkbloggen säger:

Vill du vinna en bloggdesign, titta in min blogg för utlottning.

Ha det bäst!
http://samira.webblogg.se/1205924372_vinn_en_design.html

Postat: - URL/Blogg: http://samira.webblogg.se




Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback