Mitt Liv.

- Måndag

Idag har det inte hänt så fruktansvärt mkt. Men lite att skriva om iaf.
När morsan kom hem satt jag fortfarande i nattkläderna, och hon slutade kring 4 ^ haha, så det var ganska skönt faktiskt. Och känna det här, man behöver inte stressa eller något =) Sen käkade vi, och jag hoppade in i duschen efter att jag hade fått i mig dom där halv färdiga stripsen. ^ Sen stack jag ut till Anette en sväng, och vi tog oss runt lite här och där, var upp och rev hyllorna på coop oxå. Inte varje dag man gör det. Sen tänkte vi ju hitta på något med Rikard, men nej. Han hade flickbesök, som vanligt ^ haha. Sen körde jag hem henne, och drog till Josse. Stanna där tills nu. Och dra bollarna i gruset vad jobbigt det var där, Josse vräkte ur sig saker efter saker till Maria, så jag trodde jag skulle dö av skratt ^ haha. Så kul fan.

Men nu är jag hemma, och ska snart lägga mig och sova fan =)

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback