Mitt Liv.

- MF's Kväll, Hos Grannarna

Japp, då var det dax igen. Men jag har vart jätte dålig på att uppdatera när det vart MF =/ Men nu har jag tom. med mig min dator till grannarna, så nu blire uppdatering under hela kväller. Hoppas jag själv på. Om jag ska orka detta, lär jag nog fan ha lite mat i magen =) haha, och vi ska äta massa grejer, räkor <3 å mums. hehe,..

Så får vi ser hur det går idag då. Man kan ju hoppas på att Charlotte Perelli vinner, hon har den starkaste låten, men Sibel har störst chans nere i dom länderna, vi ska tävla i nu. Så man är ju lite orolig, om hur det ska gå ^ haha, när fan hände de att jag satt flera lördagar i stäck och tittade på MF. =/ Haha, börjar bli rädd för mig själv fan. Men det är sånt man får tåla när man heter Marielle ^


Du vännen, jag finns alltid med dig. Vad som än händer!
Om det västa skulle hända, står jag bakom dig. <3


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback