Mitt Liv.

- Senaste Dagarna

Jag vet inte nå vad det är jag har missat att uppdatera, men nu när jag har lite tid över kan jag skriva lite snabbt ^

Jag har iaf jobbat nu i tre dagar, första dagen vet jag inte om jag kan kalla det jobb, för då fick jag bara vänta, men fick betalt för det ändå ^ haha, så var där från halv 12 till klockan var 4 eller något, inte fan kom det nån unge då inte ^ haha, sen igår så var jag där från typ kvart i 9, till halv 6, det var la lugn, sov lite. dom kunde ju roa sig själv. Och lika idag, från 8 till haöv 12. sköna dagar fan, och så jobbar jag inge mer! =P inte nu iaf, får la se om dom ringer något ^

Sen har man sökt massa arbeten å fjant, så ams ska bli glada, och jäävlar om dom gnäller på mig ^ då ska dom få se på fan . haha ^^

Igår skulle man på ljusparty , men nej, inte fan kom man dit inte, bilfan krånglar som vanligt, jag ska fan elda upp han och gå hem nästa gäng, nu kunde jag inte göra det, för det var typ mitt på stan :O haha , då har jag väl åkt in för mordbrand eller nått . haha ^^ Men ah, hem kom bilen iaf, och det var fan inge fel på batteriet. =/ CP-HOR-BIL! ^^

Nej, nu ska man snart ner till therese, eller ja. nu har hon ju gått och blivit Ford-Therese =D haha ^^ Lite humor är det allt, för jäämt när jag kör morsans bil, är jag tydligen Ford-Marielle. Men det kan dom glömma nu. haha, övertaget har la kommit ! haha ..

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback