Mitt Liv.

- Söndag

Idag är det den där tråkiga söndagen =/ Jag vet inte nå vad jag ska göra. Men det är sånt som märks, förutom att jag ska hem till Sirpa, för hon fyller väl år eller något. Jag vet inte riktigt, vet inte om jag är så säker på att jag vill veta heller ^ Haha. Men vad som sker på dagen, det vet jag inte än!

Rätt låt vann igår iaf, helt klart fan! =D Hon slår nog ganska bra där nere, vart dom ska nu då ^ haha, tror dock inte Sanna som fick folkets röster, klarar sig lika bra där, som Perelli. Men ah, hon vann, hon ska tävla. =) Och det är fan The Arks fel at vi får kvala in. =/

Igår kväll när vi var ute, jag och Anette. Så stod vi på classons parkering, och så ser vi hur Salmiaken börjar lyfta ur massa högtalare å grejer ur bilen, och dra bollarna i sanden. Han poppade för heeela staden, jag lovar! helt sjukt fan, ^^ Sen stod dom utanför Donken och dansade så mkt dom bara orkade. HAHA. galna människor, det finns här i stan. =D



Du är min bästa vän, och kommer alltid vara det!

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback