Mitt Liv.

- Söndagen Snart Slut

Nu har hela Söndagen snart gått, och det är så jäävla skönt att det äntligen kan bli måndag, då man verkligen kan börja leva igen. Söndagar är ju som jag har sagt tidigare idag, bara TRÅKIGA, och väldigt onödiga. =/ Fattar mig inte på dom bara, så är det.

Men ja, jag har vart ute en sväng med Anette mitt på dagen, och vi var nere vid Hällarna, och traskade lite, så jag tog lite bilder, dom ligger dock bara i bilddagboken. Och där får dom ligga, jag ska försöka med att inte ha så mkt bilder i denna, det blir så rörigt nu. Men så klart lär jag ha lite på Björn, nu när han är så stor i Sverige. =) Men tillbaka till vad jag har gjort idag, sen efter det så ställde vi oss på Classons parkering, och bara kollade på alla idioter, bl.a David som plockade trottoaren =) HAHA. Det var lite kul faktiskt. Men sen åkte jag ner och bytte bil hemma, eller ja. Körde hem henne före. Sen drog jag och hämtade mamma, så körde hon ut till morfar, och det var så jäävla skönt att få sitta bredvid, man slipper ha koll på allt. Det tar verkligen död på en. =/ Där ute iaf, fick vi lite fika. Men inte fan var vi där länge, och glad är jag för det. För jag har så fruktansvärd huvudverk =/ och Ont i hela kroppen, känner mig typ död! haha..

Och nu har jag en kul liten meddelande signal på mobilen.
Björn som läser upp den första dikten ! ^^

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback