Mitt Liv.

- Therese, Städning, Rikard

Idag har jag städat klart hela lyan utom toan, den får allt vänta tills imon ^ Men allt annat är fan klart, å jag känner mig så stolt över mig själv. har fan tom. bytt gardiner i mitt rum fan, så nu är det ljusare här inne =) Och det ser mkt bättre ut.

Drog upp till tvillingarna efter att jag var klar med allt, så drog vi till Elgiganten, 4:de gången ^ haha börjar redan bli trött på de där stället, och dom öppnade igår. haha, mkt bra Marielle ^ Sen efter det var dom så jäävla hungriga så vi drog till kina resturangen ^ Stammis där med fan, men äter inte ! haha, mkt bra det fan. Sen åkte vi hem till dom kanske en-två timmar. Men efter det fick jag och Therese damp, så vi drog ut.

Hade tråkigt så vi hörde om Rikard var i stan, och det var han. Men hann köra hem Therese innan jag träffa han. så jag hoppade in i hans bil istället ^ Så kom Hansen oxå efter en stund. och så innan jag drg hem kom Rikard på den briljanta idén att vi alla skulle pka på ett led genom stan, jag åkte först och sen Rikard (med den snyggaste bilen, enligt han själv ^^ ) sen Hansen ^ och jag hörde den där jääävla trumpeten han har under huven heela resan :O haha, sen drog jag hem. och nu är jag här! =P

Imon blire AMS som gäller, ska väl se nån jäävla långfilm (p-rulle) haha, eller nått liknanade, får la se vad dom har att erbjuda denna gång. Förra gången var ju som sagt bara skit man redan viste ju. IDIOTER!! =P

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback